Titanfall

Desenvolupador:  Respawn Entertaiment
Editor:   Electronic Arts
Data publicació: 11  de Març de 2014 (PC)

U

n dels regals d'aniversari d'aquest any ha estat el Titanfall. S'afegeixi a la llista de shooters que tinc instal·lats per anar jugant. Durant aquest any he jugat al Call of Duty: Ghosts i al Battlefield 4. Del primer poca cosa a dir, el mode historia pse i continuo jugant més al multiplayer del Black Ops2 que no pas al de Ghosts. Del segon en tinc millor opinió, el mode història em va agradar força, el joc en si és molt bo i del mode multiplayer poca cosa, no hi he jugat gaire.
Però tot això és igual per del que vull parlar és de Titanfall. El primer de tot, em sembla extremadament car, 60 euros al FNAC, sobretot saben que per internet el trobes per 20 euros a la pròpia botiga de Origin. En qualsevol cas un regal és un regal i passant del tema pasta el que cal és gaudir-lo. Començaré per dir que m'agrada molt jugar al mode història dels shooters, crec que més enllà de l'aspecte gràfic que tingui el joc, moltes vegades una bona història, una bona ambientació poden fer que el joc millori molt. Amb aquesta premissa, vaig veure que Titanfall podria tenir una bona història al darrere. Ambientat en un possible futur, on dues faccions lluiten pels recursos dels diferents planetes als que la humanitat té accés. On a més a més els soldats que portem tenen habilitats per fer petites carreres per les parets, fer salts brutals i sobretot portar Titans.
Doncs que voleu que us digui, tenia bona pinta. Veient algun gameplay i la veritat és que informant-me molt poc, el vaig demanar per l'aniversari amb moltes expectatives de gaudir-lo. I quina va ser la meva gran sorpresa al veure que el joc no té mode història (ara ho explico) i requereix de connexió online permanent. No diré que no ho avisin ni res d'això ja que surt per tot arreu, però com que no em vaig voler informar prèviament a demanar-lo, doncs epic fail meu en aquest aspecte. Tot i això val a dir que un dels modes de joc online multiplayer és una mena de mode historia cooperatiu on les missions és van succeint i les realitzes a la vegada juntament a la resta de jugadors. No és exactament el mateix ni és el que més m'agrada, però per les partides que he pogut fer està força bé i com a mínim m'avorreix menys que si només fossin partides típiques multiplayer. El mode campanya o mode història no deixa de ser un tutorial on pots aprendre i millorar les qualitats com a jugador. Les campanyes son tant portant la facció Militia com la IMC, les dues faccions enfrontades en tot aquest món del Titanfall.

Com és lògic i el seu nom indica hi ha Titans. A part de les diferents classes de soldats, tipus d'armes, millores,  hi ha els Titans.  Els Titans els pots desplegar cada certs minuts a la partida i pujar-hi, i et trobes muntat d'alt d'un robot amb grans capacitats de destrucció. Aquest afegit té el seu punt, que serveix com a colofó a tota l'ambientació del joc. Hi ha tres tipus de Titans, cadascun amb tipus d'armes diferents.

A nivell gràfic no em posaré a avaluar res, entre altres coses per que tampoc el puc fer córrer al màxim en el meu PC. A mi m'agraden força, així com m'agraden els mapes i el disseny general de les bases i personatges. També trobo interessant els moviments dels personatges, més enllà de caminar i córrer endavant i cap als costats, podem fer salts propulsats, és a dir una mena de semi-vol, així com fer petites carreres per les parets i impulsar-te en elles. No he provat altres jocs on això es pugui fer, crec que alguna cosa tenia Halo, però no hi he jugat. En qualsevol cas li dona, juntament amb el tema dels Titans, una altra dimensió a les partides, a mi m'agrada.
Sigui com sigui, pel que he pogut jugar fins ara és molt recomanable, crec que a la llarga les partides online em cansaran i aniré aparcant el joc, però segur que hi aniré retornant a estones. Per últim, dir que com és habitual en la majoria dels jocs actuals, hi ha una sèrie de DLC amb skins, nous mapes etc. Això en general no m'agrada, i menys costant el que costa el joc base o com a mínim el cost inicial del joc. Tothom és lliure de decidir si pagar més o no per aquestes ampliacions, jo en principi ho descarto fins que no surti alguna oferta realment bona.

A continuació us deixo un petit gameplay del joc, no és res espectacular, però permet copsar el meu nivell de patatisme jugant a aquest tipus de videojocs.



Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts