NBA 2K15

A

profitant una oferta de Steam he descarregat NBA 2K15 gratis durant 3 dies. Visca Halloween! De fet és un joc que tenia a la llista de desitjos, així que aquesta opció de provar-lo tres dies m'ha anat genial. En la línia de FIFA14 he provat el joc amb el meu fill, i a diferència que amb el FIFA, el tema ha estat una mica més que complicat.
Desenvolupador:  Visual Concepts
Editor:  2K Sports
Data publicació: 10 d'Octubre 2014 (PC)
Tot i que en el FIFA14 hi ha mil temes de tàctiques i altres coses que influeixen en el joc, els controls bàsics són més que suficients per poder fer una partida digna. En el cas del NBA 2K15, per mi, el tema varia. No es que hi hagi mil controls més, de fet n'hi ha pocs, però cal tenir molt clar com funciona el basquet per poder fer bones jugades. Això no és molt complicat, amb algunes partides es pot aprendre, però per ensenyar-li al meu fill de 7 anys el tema és complica. Has d'entendre els bloquejos, per començar, o com moure't per la pista per anar fent espais i així poder fer un bon atac.
El joc en si està molt bé, diria que feia molt temps que no jugava a un joc de basquet, poder des de l'institut. En qualsevol cas el joc m'ha agradat, encara que trobo que com a mínim per mi, la línia d'aprenentatge serà dura, no estic habituat als jocs d'esport. Hi ha diferents modes de joc, des de partits ràpids amb els equips de la NBA, a partits de 3 contra 3 al parc o partits online, fins a una mena de mode història. El mode història no l'he provat gaire, però bàsicament es tracta de crear un jugador i fer-lo evolucionar. Tot comença quan és descartat en el draft i el seu agent li aconsegueix una mena de període de proba en algun equip de la NBA. A partir d'aquí cal començar a jugar bé i anar convencent a l'entrenador per que ens posi de titulars. Un cop fet això intentar anar a equips bons etc. Ho trobo divertit i una altra forma de jugar.
No puc opinar molt més per que hi he jugat poc, els gràfics em semblen brutals i els moviments molt realistes, si això li afegeixes el realisme a l'hora de jugar trobo que és un jocs genial. Serà més o menys entretingut segons el que t'agradi el basquet, està clar que després de moltes partides segur que es torna avorrit, però sempre queda com a joc per fer partides de quan en quan.

Deixo un gameplay del NBA 2K15, és un partit amb dos equips històrics, en el meu cas els Chicago Bulls de Michael Jordan. Cal destacar que com no controlo gens el joc he posat un nivell de dificultat baixa. I val a dir també que el Michael Jordan va d'esteroides fins d'alt, per que pràcticament qualsevol tir que fas entra. De tota la partida em quedo amb el Dennis Rodman foten un tir lliure, quelcom que no vaig arribar a veure mai en el seu moment (mode ironia off).


Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts