Neptuno, Saturno, King Cobra....

Neptuno, Saturno, King Cobra.

B

aldufes, i doncs que podien ser sino els noms del títol. Està clar que els jocs al pati de l'escola són recurrents, alguna ment malèfica ha fotut un bucle infinit i cada cert temps tornen als patis escolars els mateixos jocs. Excepte els cromos que són una constant, sempre acaben sortint les mateixes coses, tot i que cal dir que en certa manera modificades, actualitzades i podriem dir que millorades.
En aquest cas, han estat les baldufes, suposo que com que mai en vaig saber llençar m'ha fet gràcia que tornessin a estar de moda. Jo sempre vaig ser més de yo-yo, diria que el tema baldufa el va tocar més la generació del meu pare, jo casi més de passada. Sigui com sigui, aprofitant aquest retorn de les baldufes i amb l'excusa que el nen tenia que practicar, he pogut provar i aconseguir llençar-ne una més o menys bé. Em dono per satisfet, repte aconseguit. He de dir però, que el nen ha practicat una mica i pim pam ja ho tenia més o menys per la mà, de fet es centrava més en intentar trucs. Jo he necessitat un parell de dies, un vídeo de youtube i mig parquet en l'aire. 

Com a tot a moda, sempre hi ha qui en treu profit, en aquest cas els fabricants o distribuïdors o tots dos. Jo sempre havia tingut al cap la imatge de la típica baldufa de fusta, però ara són de plàstic o metall, i en comptes de valer quatre duros, tenim les normaletes de 5 euros fins les super professionals que passen els 50 euros. Val a dir que el disseny les fa, per a mi, més col·leccionables que les d'abans, així que segurament el que busquen és que cada nen en tingui més d'una.

Res més, vaig a continuar cascant el parquet a veure si aconsegueixo que la baldufa giri sobre la meva mà.....

Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Awesomenauts