Lego Star Wars (8099): Mid-Scale Imperial Star Destroyer

Peces:  423
Any:   2010
Figures: -

S

eguint amb el muntatge de naus de Star Wars de Lego, aquesta vegada li ha tocat a una que m'agrada tot i que em va decebre una mica, es tracta del Imperial Star Destroyer. M'agrada perquè la nau m'agrada, però la versió que n'ha fet Lego no m'acaba de convèncer. Trobo que no acaba d'estar tot encaixat a la perfecció, així com hi ha naus que queden totes les peces de forma compacta, com un bloc sòlid, en aquest cas és molt senzill que simplement agafant la nau t'acabi saltant alguna peça de l'estructura. No tinc molt clar el motiu, segurament al tractar-se del model Mid-Scale, han hagut de fer massa en poc espai i el conjunt de quatre blocs que s'enganxen a la peça central ballen molt. En el meu cas la nau està quieta en una estanteria pel que tampoc és un gran problema, però si un nen hi juga, amb quatre moviments amunt i avall segur que ha perdut unes quantes peces. Existeix com a mínim un model més gran (75055), que té molt bona pinta, de fet es pot obrir i dintre hi caben les figures, no en el cas del model 8099. Evidentment és un model més car i sobretot ocupa molt més espai.

Una vegada més deixo un vídeo amb el muntatge de la nau, he aconseguit millorar certs temes de la càmera de fotografiar en quan al enfocament, però el tema de la llum encara no l'acabo de controlar. Poc a poc anirem fent. 








Part de la informació ha estat obtinguda a la pàgina: Lego Wikia.


Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts