Lego Ideas (21108): Ghostbusters

Peces:  508
Any:   2014
Figures: Dr. Peter Venkman, Dr. Raymond Stantz,  Dr. Egon 
Spengler i Winston Zeddermore

L

ego Ideas, quelcom sobre el que no havia sentit res o com a mínim no n'era conscient. És una iniciativa de Lego que pretén que la gent proposi possibles sets. Et registres a la pàgina web https://ideas.lego.com/, i crees un projecte definint com seria el teu model o set de construcció Lego, això es comparteix amb la resta d'usuaris i la gent en general. D'aquesta manera pots anar acumulant vots de recolzament, si arribes a 10 000, Lego revisa el teu projecte. Llavors un grup de gent de Lego avalua la teva idea, decidint així si la tiren endavant com un set nou de Lego o no. La persona acaba rebent una part de les ventes que tingui el nou set. Ho trobo una idea genial, si navegues per la pàgina hi ha de tot, la gent s'ho curra molt.

I perquè parlo d'això ara? Doncs ben senzill, un dels regals de nadal ha estat el Lego Ghostbusters, precisament un producte sorgit de Lego Ideas. Avançant una mica, aviso ja que estic totalment al·lucinat amb la qualitat i detall d'aquest set.
Mai me considerat un gran fan d'aquesta pel·lícula però en tinc bon record i suposo que d'alguna manera em va marcar. En qualsevol cas en veure la caixa de Lego vaig començar a salivar i no vaig poder esperar en muntar-ho.
Només obrir la caixa, vaig trobar-me les 508 peces distribuïdes en les habituals bossetes de plàstic i el manual. Per sorpresa meva el manual era un llibret molt ben fet, un disseny molt acurat, amb petites fotografies dels personatges dient frases de la pel·lícula i com és natural les instruccions de muntatge. He de reconèixer que no m'esperava quelcom tant treballat, normalment són més similars a petites revistes de paper que no pas a llibrets de 97 pàgines. El muntatge força senzill, tot i tenir una gran quantitat de peces petites que a mi personalment em relenteixen força perquè em costen de trobar i sempre em cauen dels dits.
Estic encantat amb aquest set, ho he passat bé muntant-lo i crec que queda força maco, tot i tenir-lo com una peça més de l'estanteria freak. Trastejant la tenda online de Lego he vist que també hi ha un model del DeLorean de Retorn al futur, així que caldrà posar-lo també a la llista de futures adquisicions, encara que crec que ja no està a la venta. Com ja vaig dir m'agrada aquesta vessant de Lego recuperant antigues pel·lícules que tenen un públic potencial gran, suposo que és una mena d'excusa perquè la gent de la meva generació pugui continuar muntant sets tot i ser gran, qualsevol excusa és bona.

He fet un mini vídeo força patata i amb una càmera que enfoca el que li dona la gana, amb el muntatge del set. La pròxima vegada procuraré fer-ho amb una mica més de qualitat i gràcia, però ja que m'havia matat a fer fotos i muntar la pel·lícula doncs la penjo i tira.





Part de la informació ha estat obtinguda a la pàgina: Lego Wikia.


Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts