El lleó futbolista


U

na vegada més i després d'insistir força he aconseguit que el meu fill escrigués quatre línies. Li he hagut de fer entendre que no són deures, que és per practicar. No s'ha esmerat gaire, però ho ha fet que ja és molt. Espero que poc a poc vagi motivant-se més a fer aquestes petites històries. Cal temps i no forçar la situació, amb els deures que té ja és molt que hagi volgut fer un extra. La meva idea era que aquesta vegada ho fes directament a l'ordinador, però és important que practiqui l'escriptura sobre paper, així que quan la porti més bé ja provarem el tema ordinador. M'hagués agradat el dibuix del lleó, però ha dit que no sabia com dibuixar-lo jugant a futbol així que he pensat que no estaria malament posar una mica més de la meva part i per això he fet un intent de dibuix. A ell li ha agradat així que em dono per satisfet.

L'escrit i la seva transcripció són els següents:

"Hi havia una vegada un llaò que vivia al sirc i saburia molt pero un dia és va ascapa pero no savia que fer i llavors va veure una pilota i la va xutar i va apendra a juga a futbol".

Li hem corregit les faltes d'ortografia, però després de la foto, així no sortien totes les ratlles vermelles pel mig.

Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts