Leo's Fortune

Desenvolupador:  1337 & Senri AB
Editor: Tilting Point
Data publicació: 8 de setembre 2015 (PC)

E

ncara no sé ben bé perquè em vaig comprar aquest joc. Esta clar que era un oferta de Steam o similar, ja que recordo pagar-ne poc. Sigui com sigui l'estètica del joc em va encantar i no vaig poder resistir jugar-hi.

Història


Tot comença amb Leo, una ser que ha fet fortuna, fins que algú li ha robat tots els calers. Leo decideix iniciar una cerca per trobar al lladre i recuperar la seva fortuna. Seguirà el rastre de monedes que ha deixat el lladre per aconseguir-ho. Durant la seva persecució intenta imaginar qui ha pogut ser, i principalment pensa amb familiars a qui ell els ha ofert ajuda econòmica però que sempre li han rebutjat. Anirà viatjant pels escenaris / mons d'aquests familiars i descobrint que ells no han estat.
El final, tot i que previsible, dona un gir a la història per tal que Leo pensi en ell mateix i com s'ha convertit després d'amassar tants diners.

Opinió


Visualment meravellós, l'estètica, els escenaris tot m'ha agradat. No és gens difícil ni molt menys llarg, diria que amb un parell o tres d'hores el tens enllestit. Ara bé, a cada escenari hi ha el repte de no morir i recuperar totes les monedes, així que si realment el vols acabar al 100% i tots els reptes doncs segurament s'allargarà més.
Diria que ha estat tant curt que no he tingut temps ni d'avorrir-me. Els puzzles no em semblen especialment originals ni difícils, però des del personatge fins l'últim detall dels mapes es molt maco de veure.
Suposo que és un tema del meu PC, però en certs moments he trobat que el joc s'encallava una mica i el moviment del personatge perdia fluïdesa.

Vídeo


Com sempre que puc, he fet un vídeo, aquí teniu el primer del Let's play Leo's Fortune (la llista de reproducció a aquí).









Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts