Ace Combat Assault Horizon

Desenvolupador:  Namco
Editor: Namco Bandai Games
Data publicació: 24 de gener 2013 (PC)

N

o fa gaire vaig comprar un Humble bundle de jocs de Namco, entre ells hi havia aquest. No coneixia gaire aquesta franquícia, però el jocs de simulació d'avions mai m'han entusiasmat, així que tenia les meves reticències. Per sort no és un simulador de combats aeris o sí.

Història


Uns Nord-Americans bons, uns Russos bons i uns quants Russos dolents...bla bla bla...armes de destrucció massiva...bla bla bla. La veritat és que no m'he enterat de la meitat, no hi he parat gaire atenció. La típica i tòpica història bèl·lica.
Portarem diferents tipus d'avions i helicòpters al llarg de 16 missions per diferents paisatges, des de Miami a Moscou.

Opinió


Vaig començar relativament animat. Esperava quelcom una mica hardcore en quan a simulació de vol, però en realitat és un arcade, per tant més senzill i menys realista. Aquí la cosa va canviar una mica, em vaig animar més. Era fàcil (vaig posar el mode fàcil a més a més) i no calia prémer quaranta botons només per enlairà. Però després de dedicar-li unes quantes hores em vaig acabar cansant moltíssim. Algunes missions molt llargues on pràcticament fas el mateix tota l'estona. No el recomano.
No he provat el mode multijugador online, poder és més divertit però un cop acabat el joc no he tardat ni cinc minuts en desinstalar-lo.

Vídeo


Com sempre que puc, he fet un vídeo amb una mica de gameplay.









Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts