Deadlight

Desenvolupador:  Tequila Works
Editor: Microsoft Studios
Data publicació: 25 de octubre 2012 (PC)

G

rouvee és una xarxa social centrada en els videojocs. Intenta imitar Goodreads però en comptes de llibres tot gira vers els videojocs. Una de les coses bones que té és que sincronitza la llista de jocs amb el que tens a Steam. Automàticament recupera la llista i l'afegeix a la teva llista de videojocs. No la utilitzo gaire, però fa poc hi vaig accedir i en la primera plana em sortien els jocs afegits recentment a Steam. Entre ells Deadlight, un joc que no sabia que era. Després d'una estona cercant les comandes de Steam, ja que no recordava haver comprat aquest videojoc vaig caure d'on venia. Fa un temps vaig comprar un Humble bundle, un que era de jocs espanyols. El Humble bundle el vaig comprar especialment pensant en Unepic, però clar al ser un pack venien uns quants jocs més, entre ells Deadlight. Ja que hi era, doncs vaig pensar que el millor seria provar-lo, i em vaig endur una bona sorpresa.


Història


Diria que la història és el de menys. Va de zombies així que no cal ni esperar una bona història ni cap trama especial. Una mena d'apocalipsis zombie on el personatge principal es veu separat del seu grup de supervivents. L'aventura comença amb el personatge buscant el grup de supervivents i la seva família (la dona i la seva filla). A partir d'aquí alguna que altra sorpresa i uns quants flashbacks. L'originalitat brillant per la seva absència.

Opinió


Es tracta d'un joc d'acció, plataformes que n'he dit jo sempre, amb scroll lateral. La novetat per mi, encara que segur que no és el primer, és que es tracta en realitat de carregar-se zombies. Partim de la base que la temàtica zombi sempre m'ha fet molta mandra, així que el jocs tenia totes les de perdre. Tot i això he de dir que l'aspecte gràfic, la qualitat de detalls m'ha semblat brutal, probablement al no esperar-me quelcom així m'ha acabat agradant més. Com la majoria de plataformes, s'acaba tornant repetitiu, salta aquí, doble salt allà, dispara al zombi, activa la corrent, etc. Són unes 4h de joc així que tot i fer-se una mica pesat ha sigut suportable.
Tot i ser de zombis, no crec que l'objectiu del joc fos la por, si així fos haurien fracassat, no he tingut aquesta sensació en cap moment. El que si transmet és la sensació de pressió per sortir ràpid dels llocs abans no s'omplin de zombies. Això ho aconsegueixen fent que el personatge noti l'esgotament i per tant s'hagi de controlar el temps que corre, ja que a mesura que es cansi els zombis l'atraparan més fàcilment. A més a més quan t'atrapa un zombi perds uns segons desfent-te d'ell, segons que si s'allarguen gaire tenen un sol resultat, més zombis al damunt, et quedes sense escapatòria.
Tècnicament ja dic que m'ha agradat molt l'aspecte visual, és un 2.5D de manera que encara el personatge es mou en un pla lateral tota l'estona, els zombis poden venir del fons fins arriba al pla del personatge i atacar-te. Hi ha alguns punts del joc on els moviments del personatge no estan del tot bé o no semblen estar del tot ben lligats, però en general tècnicament l'he trobat espectacular pel tipus de joc que és.


Vídeo


Com sempre m'agrada posar una mica de gameplay, en aquest cas he fet un let's play, he creat una llista de reproducció amb els vídeos de tot el joc (Deadlight Youtube Palylist), aquí hi ha el primer:





Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts