Vacances sense llibres

Les vacances han acabat. Com sempre m'ho he passat bé, però no he llegit res de res. Com és normal en una època sense feina hauria de ser més senzill deixar-se dur per alguna que altra aventura literària. En el meu cas no ha estat així.
En general durant les vacances intentem fer excursions i gaudir de la natura al màxima ja que durant l'any ho fem poc. Això que tan gaudim els dos adults de la casa i que de moment els nens comparteixen tot queixant-se, deixa poca estona pel relax i la lectura. Si a les excursions sumes el temps que requereixen els nens per les qüestions diàries ( dinars, dutxes, jocs, ...), està clar que el dia no dona per molt. 
Tot i això sempre li havia trobat un ratet als llibres, ni que fos abans d'anar a dormir. Però aquest any no, estava cansat de llegir. M'he pres 20 dies de vacances literàries, no he tocat cap llibre, i això que havia trobat lloc a la maleta per portar-ne dos, tot un miracle. El canvi de feina de fa un any m'ha tret temps del dia pel simple fet d’augmentar el temps de trajecte d’anada i tornada a la feina. Això que era quelcom que no m’agradava gens en un principi, s’ha convertit  en dues hores diàries de lectura que fins ara no tenia. Segurament és menys perquè el trajecte de metro, que és curt, no sempre hem convida a llegir. 
Aquest any he llegit molt (com a mínim pels meus barems) i crec que aquesta dieta depurativa de llibres de les vacances ha fet que comenci el setembre amb més ganes de lectura, a veure si serà així i puc acabar l'any igual de bé que el vaig començar.
Les lectures que tinc pendents i que no tinc molt clar per on començar son:
  • Sandman (6 al 10)
  • La verdad sobre el caso Harry Quebert
  • Morning Star (tercera part de Red Rising)
  • El libro del cementerio
  • The way of kings y Words of Radiance
  • Vae Victus
  • The Eye of the World
Per quin hauria de començar? Alguna recomanació? Segur que els que heu llegit aquest estiu em podeu donar un cop de mà.

Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts