Resum primera meitat 2015

U

na petita entrada fent repàs al que ha donat de si aquesta primera meitat de l'any. Ja ho sé, estem casi a l'Agost, però no he trobat temps per fer-ho abans. Llibres llegits i videojocs jugats, amb una petita valoració:


Llibres:

  • Ready Player One: Emocionant i genial, tinc ganes de veure com surt la pel·lícula que estan fent.
  • Vida Extra: Esperava més, molt general tot i que té capítols molt útils i interessants.
  • The Martian: Genial, una dels llibres que més he gaudit. Serà divertit veure com resolen certes parts en la pel·lícula que estan fent.
  • El guardián entre el centeno: Un clàssic que no vaig llegir quan tocava. No m'ha dir res especial tot i que en una altra edat poder hagués estat diferent.
  • El guardià invisible: Una sorpresa. Pensava que al ser tant popular seria molt bàsic i poca cosa, però em va atraure des del primer moment.
  • La puerta oculta: No m'ha acabat de deixar bon gust de boca. Tenia ganes d'Orson Scott Card, però realment tot i tenir punts interessants no m'agrada com resol la novel·la.
  • Raó i emoció. Recursos per aprendre i ensenyar a pensar: Esperava més respostes que preguntes i al final com la majoria d'aquests llibres, et diuen que cal fer però no com.
  • The Circle: Pse. Un tema interessant però no m'ha agradat gens com la desenvolupat l'autor.
  • El ladrón de puertas: Segona part i mateixes sensacions, alguna cosa interessant però no m'agrada com resol la narració l'autor.
  • Burlando a la parca: Brutal, una sensació nova i totalment impactant.:
  • El Rithmatista: Juvenil, interessant el concepte, però em temo que li falta quelcom a la novel·la. Potser més acció i no tanta narració per acabar accelerant el final.
  • El llegat dels ossos: Segona part dels misteris del Batzan. Mateix ritme, i mateix interès.
  • El primer heroi: Mala elecció. Tenia ganes de llegir quelcom de l'autor i probablement he anat a agafar la pitjor de totes les seves novel·les.
  • Wild Thing: Brutal decepció després de llegir el primer llibre.
  • ¡Yo soy tu padre! Cómo llevar a tus hijos al lado oscuro: Molts tòpics, però amb un punt divertit, sense aportar gran cosa.
  • Elantris Em passa quelcom similar al rithmatista. Em sembla una bona història, però tot s'accelera al final i et quedes amb ganes de gaudir més la novel·la.

Videojocs:


  • Wolfenstein: the old bloodGenial. Estic enamorat de la saga Wolfenstein.
  • Ori and the blind forestVisual i sonorament brutal, l'he gaudit però també l'he sofert. Massa complicat en certs moments i la repetició sempre fa que t'avorreixis una mica.
  • The Vanishing of Ethan Carter  Molt interessant, una història curta, que t'atrapa amb uns paisatges sorprenents.
  • Max Payne 3Visualment molt bo i amb una història força atractiva. El temps bala em té el cor robat.
  • Rayman Legends: Divertidíssim, i més si com jo el jugues amb el teu fill.
  • TransistorInteressant posada en escena, tot i que les mecàniques de joc es fan una mica repetitives.
  • The wolf among usMolt content d'haver descobert aquest tipus de joc on la història és el que conta i la jugabilitat es basa més en la presa de decisions que no pas una altra cosa.
  • DeadlightUn joc curt, però molt currat en l'aspecte visual. Plataforma entretingut i no gaire difícil.
  • Randal's MondayUna bogeria d'aventura gràfica. Diàlegs absurds i molt simpàtics. Crec que fins i tot es passa d'absurd i hi ha moments de diàlegs excessivament llargs.
  • Indiana Jones amd the fate of AtlantisBella glòria que he pogut tornar a jugar. Molt content de recordar els bons moments que havia passat amb aquest joc en el seu moment.
  • LimboLa seva senzillesa visual es una meravella. L'atmosfera del joc és brutal i salvatgement interessant.


Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts