Lego Creator (5767): Cool Cruiser

Peces:  556
Any:   2011
Figures: -

J

a tocava algun Lego que no fos de Star Wars. En aquest cas es tracta de Lego Creator, un 3 en 1, on es pot muntar un cotxe de Fórmula 1, un Descapotable o un Manipulador Telescòpic (si, sona raro però diria que és la traducció més acurada).
Fa ja un temps que tinc aquest set per casa. El vaig comprar pel meu fill gran fa ja un temps, diria que quan ell tenia 5 anys. I si, era massa per ell. He de dir que la intenció era muntar-lo entre els dos i que així s'anés animant a muntar sets una mica més elaborats i de temàtica diferent a les habituals naus de Star Wars. Però com és lògic amb el munt de peces que té, doncs el nen es va avorrir i ho vaig acabar muntant jo. Cap problema, jo encantat. La veritat es que hi ha molts sets de Lego, com el Creator, el Technics o els Lego City, que tenen molt bona pinta.
Només he muntat el Descapotable i el Formula 1, i trobo que estan molt ben aconseguits. El resultats és força elaborat, sobretot el cas del Descapotable que té forces detalls. El conjunt es compacte, no queda res pengim penjam en cap dels dos cotxes que he muntat, i tot el mono-tó groc que tenen la veritat és que m'agraden força.
La primera pàgina de les instruccions indica el nivell de dificultat de cadascun dels tres models que es poden construir, com és veu en la imatge següent.
Sigui com sigui el fet de muntar aquest set m'ha fet venir ganes de comprar algun que altre Lego Creator més.









Una vegada més deixo un vídeo amb el muntatge. En aquest cas del fórmula 1, ja que el descapotable ja l'havia muntat en anterioritat i em feia gràcia provar de fer un altre dels models. Hi ha un parell de peces perdudes, així que les vaig haver d'ometre del muntatge.






Part de la informació ha estat obtinguda a la pàgina: Lego Wikia.

Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts