Primers partits al FIFA 2014


D

oncs si, ara en ple 2014 i quan ja ha sortit el FIFA 2015, començo a jugar al joc anterior, és a dir al FIFA 2014. El motiu principal per començar a jugar a aquest jocs és ben senzill, el meu fill ( 7 anys ) no para de parlar de futbol. Així que a part de pilota de futbol, guants de porter, escola de futbol i partits de pati d'escola, he decidit provar de jugar al FIFA 2014 amb ell.
Tot i haver-hi jugat de petit, mai he estat un gran amant del futbol, sempre he preferit el basquet. I com aficionat als videojocs mai m'han agradat els simuladors esportius. Així que no deixa de ser un petit repte per mi, haver de jugar aquest joc.

Les primeres impressions són bones, no em posaré en que si els gràfics això o allo, simplement en el grau de diversió que m'aporta el joc. Per començar he de destacar una certa senzillesa per començar un partit, no calen cinquanta opcions de menú per arribar i començar a jugar, això per exemple facilita que el meu fill es pugui posar el joc sense necessitat d'indicacions per part meva (no sé si això és bo o no). Per una altra banda, el que m'ha causat molt bona impressió és que a diferència de jocs de futbol que havia provat fa anys, en aquest cas els jugadors i els moviments són força realistes, no sempre les pilotes arriben als peus dels jugadors, no sempre surt un jugador corrent amb la pilota fàcilment, no sempre li pots treure la pilota a l'atacant, és a dir un alt nivell de realisme. Com a mínim és la sensació que n'he tret, segur que hi ha jocs anteriors que ja ho tenien, però jo l'últim que vaig provar era un PC Fútbol. Aquest realisme de moviments, per mi, li aporta un grau de diversió extra. Jugant amb el meu fill, baixem el so dels molestos comentaris dels periodistes de Canal + o de no sé on, i ens posem a comentar el partit nosaltres. Això fa que quan un jugador no arriba a la pilota ens en riguem, fem crits quan estem apunt de marcar, etc; fent així l'experiència més divertida. Aquí és on he disfrutat el joc, més que per jugabilitat, gràfics i histories varies. El fet de jugar-hi amb una altra persona, i competitivitat a part, passar-ho bé rient de les pifies nostres com a jugadors.

El següent un vídeo amb el primer partit que hem jugat un contra l'altre. El més emocionant del partit és precisament això, que és el primer i que m'ho vaig passar molt bé jugant amb ell. Tot i que aquest partit el guanyo comodament, altres partits que hem fet no han estat tant fàcils, a més a més crec que amb els 7 anys que té ha "pillat" el funcionament dels controls molt més ràpid que jo. El que li falta és acabar d'aprendre les dinàmiques del joc i saber seleccionar els millors moments per les passades.


A mida que millorem en el joc, segurament faci una nova entrada amb un nou vídeo explicant més sensacions al respecte. També espero que passi per les meves mans el NBA2K15 i així amplia l'experiència amb els simuladors esportius.

Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts