Videojocs 2016


Aprofitant que comença l'any i que volia anar recuperant el ritme del blog (cosa que no he fet fins ara) faré una llista de videojocs als que he jugat aquest any passat. Comparat amb el 2015, casi tots son en PS4, calia amortitzar-la.

Videojocs:
  • PS4 - Unravel Joc de plataformes amb un disseny i història molt macos. La música acompanya el joc a la perfecció i el personatge em sembla molt original. Em va encantar, vaig repetir per treure el platí i un cop t'acostumes a les físiques del fil de llana tot és més fàcil.
  • PS4 - Drive Club (+ Bikes)Probablement un dels jocs als que més hores he dedicat aquest any. Tant l'original, només de cotxes, com l'expansió de les motos em semblen molt bons, més arcades que simuladors, per a mi, més divertits. Visualment impecables i amb multitud de cotxes, motos i reptes. Si que és veritat que els circuits es fan una mica repetitius quan portes forces hores jugant, però suposo que ja és normal.
  • PS4 - The Order 1886Gràficament brutal, un disseny d'armes una mica rollo steampunk brutal. La història poc original, vampirs, homes llop, bla bla. S'ha criticat la jugabilitat, a mi m'està bé, però no és un shooter habitual, moments per cobertures, "quick time events" i anar seguint la història. És una llàstima que quelcom tan currat gràficament no tingui la mateixa qualitat en els altres aspectes del joc.
  • PS4 - Gauntlet: Joc que donaven amb el plus, si no no crec que l'hagués comprat. És en plan Diablo, entretingut però molt repetitiu. Els trofeus del joc son per malalts, impliquen moltes hores de matar sempre el mateix tipus d'enemics. La història, res de l'altre món, divertit si jugues amb amics en multijugador, però poc més.
  • PS4 - Disney Infinity 3.0Primer joc de figures que entra a casa. El disseny de les figures em sembla fantàstic, encara que sigui només per col·leccionar. El joc base no té molt més que jocs bàsics, amb l'expansió de Star Wars el tema canvia i la història passa a ser més entretinguda. Tot i això moltes missions son repetitives i molt similars.
  • PS4 - Grim FandangoRemasterització d'aquest clàssic de les aventures gràfiques al que no vaig poder jugar en el seu moment. És nota antic, amb uns moviments i controls horribles, però amb l'encant de l'època. Divertit i si no és per alguna guia no l'acabo.
  • PS4 - Day of the TentacleGenial aventura gràfica, m'ha encantat poder rejugar-la i recordar la bogeria que representa. Al ser una remasterització, gràficament està impecable.
  • PS4 - The Division: Casi segur que és el joc al que he dedicat més hores. No tenia moltes expectatives però ha acabat sent força addictiu. Gràficament molt bé, l'ambientació post-apocalíptica de New York genial, una història relativament interessant tot i no ser original. Missions principals interessants ja que ajuden a descobrir noves zones però les secundaries molt repetitives. Crec que al jugar amb companys i anar xerrant s'ha fet més amé del que és, però em sembla bon joc i l'he gaudit molt tot i les seves cosetes.
  • PS4 - HelldiversUn altre dels jocs regalats en el plus. No el vaig acabar tot i que tenia el seu punt divertit. Per mi només val la pena si hi jugués amb altra gent, és fa més divertit. Per la resta gràficament correcte, però molt repetitiu i pesat quan ja portes unes hores jugades. Bàsicament un soldat carregant-se aliens.
  • PS4 - Uncharted 1 - 4Brutal saga, els vaig jugar un darrer l'altre, el que pot-ser es massa pesat, però és el que hi ha. M'han agradat tots, tot i tenir unes estructures molt similars en quan a la història. El 4 és brutal gràficament, un espectacle en tota regla. M'ho he passat genial.
  • PS4 - ResogunDivertit, un rollo nou pel "marcianitos" de tota la vida. El moviment és lateral però de forma circular i és qüestió d'anar matant naus i rescatar persones. Música trepidant i molts colors neo. 
  • PS4 - FirewatchBrutal, el joc que més he gaudit aquest any sense dubte. Curt però intens. Diàlegs adults i una història que més allà de la part "misteriosa", és centra en la relació de dos persones soles en mig del bosc que no s'arriben a veure mai. No sé qui ha comentat que és un joc fet per gent de trenta i pico fet per a gent de trenta i pico.
  • PS4 - Rocket LeagueFutbol amb cotxes teledirigits, tot i que sona absurd ha tingut molt èxit. A mi no m'ha agradat, he jugat una mica però ni s'hem dona bé ni el trobo tant divertit.
  • PS4 - NBA 2K16L'únic joc d'esports que acostumo a jugar. Com sempre impressionant, m'ha agradat molt tot i que no he acabat la part de Mi Carrera encara. 
  • PS4 - Trine 3Una sorpresa inesperada. El vaig veure en alguna oferta i el vaig comprar. Plataformes amb personatges divertits i una història xorra però que m'ha fet somriure. Com a tret dolent dir que en algun cas els moviments i perspectives donaven una mica pel sac. 
  • PS4 - Battlefield 4L'he volgut rejugar a la PS4, simplement brutal, ja em va agradar en PC, poc més a dir. Només he jugat a la història.
  • PS4 - Battlefield 1Brutal gràficament, una sensació de estar en mig de la guerra com cap altre joc. Immersió total. La història m'ha sembla una mica absurda, casi com si l'haguessin afegit per que no els hi diguessin que no en tenia. Tot i això alguna de les histories (perquè son missions sense relació unes amb les altres) han estat bé. El multi no està gens malament, però he de dir que les partides llargues tant típiques d'aquest joc, amb tanta gent, no son el meu fort i no acostumo a fer-ne gaires. 
  • PS4 - Destiny: No sé per on començar. Immens, moltes coses per fer, moltes missions, armes que acumular etc. L'ambientació brutal, m'ha encantat. He començat a jugar quan ja havien sortit diferents DLC pel que he hagut de fer una bona immersió d'hores en el joc. Tot i que el multijugador no m'ha matat, la resta em sembla impressionant.
  • PS4 - God of War IIIHavia jugat a no sé quin en PSP i tot i ser un remastered no m'ho vaig pensar gaire. La veritat és que gràficament no s'han currat gaire la remasterització però es un "god of war" així que l'he gaudit força.
  • PS4 - Guns, Gore and CannoliNo Un company de feina me'l va recomanar. Molt divertit, difícil en alguns punts i molt salvatge. Un gàngster matant zombies amb tot tipus d'armes, una bogeria. El multi te bona pinta però no l'he provat.
  • PS4 - OverwatchL'estil de joc no és dels que més m'agraden però he volgut provar-lo. El disseny visual m'encanta i l'agilitat de les partides també. Encara que perdis vols més. No he jugat tot el que voldria, val la pena tenir-lo instal·lat i anar fent alguna partida de tant en tant. 
  • PS4 - Titanfall 2La primera part va decebre a molts, a mi em va encantar, vaig jugar-hi un munt de hores. Em faltava un mode història, i la segona part no m'ha defraudat gens en aquest aspecte. No diré que és una mega passada però he gaudit la història i en aquest cas he jugat poc al multi, cosa que espero anar solucionant.
  • PS4 - Dragon Quest HeroesNo sé per on començar. Disseny de personatges per part d'Akira Toriyama, només amb això ja n'he tingut prou. Divertit al principi, els personatges brutals, però extremadament llarg, pesat i repetitiu. Portes un equip de personatges i has d'anar matant tots els monstres que se't posen per davant. Disseny de mapes molt igual, sense res excepcional.
  • PS4 - VirginaNo sé molt bé que dir-ne, un joc estrany. Una història explicada en imatges, res de diàlegs. Aparentment salts en el temps, però tampoc sabria dir-ho. Una música i unes escenes brutals això si, m'ha agradat però me quedat molt descol·locat sense acabar d'entendre el que he vist.
  • PS4 - AbzúExploració submarina. Bàsicament anar bussejant per uns paisatges molt bonics, resolent alguns puzzles. Música genial, ambientació extraordinària, m'ha donat molta pau jugar-hi.
  • PS4 - Call of Duty Modern Warfare remasteredLa veritat és que no recordava gaire el joc, així que la remasterització ha estat una excusa per tornar-lo a provar. M'ha agradat força la història i em sembla una bona feina de remasterització. El multi ni l'he provat.  
  • PS4 - Call of Duty Infinite WarfareSembla que havia de ser el gran desastre per estar basat en l'espai, a més a més tothom posava Battlefield 1 com el gran referent i la veritat és que m'ha agradat força. Una història sense gaires matisos però efectiva, variant missions on portes el personatge i missions més pròpies d'un simulador espacial on portes una nau i et vas carregant les naus enemigues. No ha estat gens malament, en multi hauré fet 4 partides, res a destacar. 
  • PSVita - flOwJoc força divertit on anem avançant per diferents nivells portant una mena de ser rollo prehistòric i vas menjant altres animals, casi com veure en un microscopi petits sers matar-se entre ells. Interessant, curtet i divertit. 
  • PSVita - FlowerJoc dels mateixos desenvolupadors que l'anterior. En aquest cas és tracta de portar pètals de flors pels diferents escenaris, com portats pel vent. Apropant-nos a altres flors obtenim més pètals i així anar avançant pels diferents escenaris, Curiós i bonic a la vegada que diferent.
  • PSVita - Little Big PlanetGenial. Plataformes molt divertit amb un disseny de personatges i mons molt divertit i bonic.
  • PSVita: Actual SunlightJoc que regalaven amb el Plus. Molt curtet, però brutal. La història quotidiana, d'un treballador amb una vida monòtona,  sense parella ni fills i on el suïcidi passa a ser una opció.
  • PSVita - TypeRiderJoc interessant. Cada mapa correspon a una font diferent, Tot el nivell esta fet a partir del tipus de lletra determinat i  una mica de l'estil que representa cada tipus de lletra. Mourem dos punts al llarg de cada nivell i per cada font obtindrem una mica la història de l'origen de la lletra i l'època que representa.
  • Xbox - Ryse: Son of RomePrimer joc que m'acabo de la Xbox. Gràficament brutal, la història interessant, però molt repetitiu. Per sort té la llargada justa, quan ja s'està fent molt pesat fer sempre el mateix s'acaba, m'ha agradat força.
  • Xbox - DuckTales RemasteredTípica oferta xorra que vaig agafar pels nens i que he acabat jugant jo. Plataformes molt senzillet, divertit i ambientat amb el personatge Disney del "Tio gilito" (crec que aquí es va dir així).
  • PC - DownwellUna història de Telltale Games, com sempre amb el seu estil, però respectant els aires de Minecraft. De moment trobo que els episodis han anat de menys a més, l'últim em sembla el millor de moment.
  • PC - Stardew ValleyUna bogeria interminable. M'ha encantat, però impossible fer-ho tot. Fet per una sola persona, em sembla enorme com ha pogut pensar tantes coses. Bàsicament heretem una granja i caldrà tirar-la endavant. Cultivar, relacionar-se amb la gent del poble, lluita a les mines contra monstres, pescar, etc... un no acabar amb diferents finals i possibilitats.




Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts