Llibres i Còmics 2015


Llista de llibres i còmics que he llegit al llarg d'aquest any:


Llibres:
  • Ready Player One: Emocionant i genial, tinc ganes de veure com surt la pel·lícula que estan fent.
  • Vida Extra: Esperava més, molt general tot i que té capítols molt útils i interessants.
  • The Martian: Genial, una dels llibres que més he gaudit. Serà divertit veure com resolen certes parts en la pel·lícula  que estan fent.
  • El guardián entre el centeno: Un clàssic que no vaig llegir quan tocava. No m'ha dir res especial tot i que en una altra edat poder hagués estat diferent.
  • El guardià invisible: Una sorpresa. Pensava que al ser tant popular seria molt bàsic i poca cosa, però em va atraure des del  primer moment.
  • La puerta oculta: No m'ha acabat de deixar bon gust de boca. Tenia ganes d'Orson Scott Card, però realment tot i tenir  punts interessants no m'agrada com resol la novel·la.
  • The Circle: Pse. Un tema interessant però no m'ha agradat gens com la desenvolupat l'autor.
  • Raó i emoció. Recursos per aprendre i ensenyar: Esperava més respostes que preguntes i al final com la majoria d'aquests llibres, et diuen que cal der quelcom però no com fer-ho.
  • El ladrón de puertas: Segona part i mateixes sensacions, alguna cosa interessant però no m'agrada com resol la narració l'autor.
  • El Rithmatista: Juvenil, interessant el concepte, però em temo que li falta quelcom a la novel·la. Potser més acció i  no tanta narració per acabar accelerant el final.
  • El primer heroi: Mala elecció. Tenia ganes de llegir quelcom de l'autor i probablement he anat a agafar la pitjor de totes les seves novel·les.
  • Wild Thing: Brutal decepció després de llegir el primer llibre.
  • ¡Yo soy tu padre! Cómo llevar a tus hijos al lado oscuro: Molts tòpics, però amb un punt divertit, sense aportar gran cosa.
  • Elantris Em passa quelcom similar al rithmatista. Em sembla una bona història, però tot s'accelera al final i et quedes amb ganes de gaudir més la novel·la.
  • Ofrena a la tempesta:   Conclusió a la sèrie de crims del Batzan. Molt en la línia de les altres, mateixes estructures i igual adictiva.
  • Los chicos del ferrocarril Un llibre bonic, massa ple de flors i violes per mi, però una d'aquelles històries tendres i ensucrades que de quan en quan van bé.
  • Lobos Genial. Addictiva. Una història força fosca i molt més desafiant del que m'havia trobat amb els llibres de la Dolores Redondo.
  • American Gods Esperava molt més del llibre. Suposo que una mica de background sobre mitologia m'hagués donat una altra perspectiva del llibre.
  • La hipótesis del mal: Una bona continuació a Lobos. Menys original, repeteix molts patrons de l'anterior novel·la.  Igual d'adictiva.
  • Ancillary Justice Esperava una aventura dinàmica i va ser tot el contrari, massa reflexió pel meu gust i poca concreció. Pot ser el problema va ser llegir-la en anglès. 
  • Steelheart Lectura juvenil. Brutal, no vaig parar fins a acabar-lo. Senzill i ràpid de llegir. 
  • Mitosis: Una petita història en mig de Stellheart i Fireflight. Més acció però totalment prescindible.
  • The Girl on the Train Està força bé però no entenc l'èxit que ha tingut, tampoc hi ha per tant. Hi ha novel·les de misteri millors.
  • Firefight Continuació de Steelheart, una passada. Continua la seva acció trepidant i ens endinsa més en el seu món.
  • El tribunal de las almas Esperava una aventura dinàmica i va ser tot el contrari, massa reflexió pel meu gust i poca concreció. 
  • El corredor del Laberinto Molt juvenil, res a destacar, una història que no m'ha atrapat per res.
  • Carbono alterado: Sense saber de que anava el vaig començar amb una mica d'escepticisme. Una especie de novel·la policíaca però en un món de ciencia ficció. Un personatge marginat pero amb certes millores corporals que el fan una bestia, acció, lluites de bandes i mafies. Una gran descoberta.
  • Mig Rei: No està malament però no acabo de veure l'èxit que ha tingut. Típica aventura d'un noi per intentar recuperar el tron del regne que li han pres i venjar la mort del Rei, el seu pare. 
  • Mongoliad El vaig llegir perquè intento llegir casi tot el que escriu Neal Stephenson, en aquest hi col·labora juntament amb altres escriptors. Ficció ambientada en la Mongolia anys després de la mort Genghis Khan. Se'm va fer llarg i la veritat es que l'aventura dels personatges no em va interesar gaire.

Còmics:

  • Sandland: Infantil, però me divertit i m'ha fet gràcia llegir un còmic d'Akira Toriyama.
  • Jaco the Galactic Patrolman També d'Akira Toriyama és una petita aventura que passa just abans que en Goku arribi a la Terra. L'estil de sempre, graciós i entranyable.
  • Mi amigo Dahmer Un cómic fosc, molt particular. Història d'un assassí en sèrie (cas real) durant la seva època a l'institut. El creador del còmic va estudiar amb l'assassí i fa una mena de reflexió de com l'entorn, amics, institut d'alguna manera van fallar en veure com aquella ment s'atormentava.
  • Monster ( 1 a 3 ) Còmic de 9 llibres. Una passada el que més m'està agradant. Història misteriosa on un cirurgia japonés es veu ficat en mig d'una sèrie d'assassinats. M'agrada la història i el dibuix un còmic rodo.
  • Ataque a los Titanes ( 1 a 4 ) Una història original i molt atractiva. Poder hi ha molts llibres en la sèrie uns catorze o quinze. No sé si la història donarà per tant, però de moment està molt bé. Gràficament té coses molt bones i en canvi alguna detall queda una mica penjat i no quadra del tot.
  • Planeta Hulk Integral Sempre m'ha agradat Hulk i no en tenia cap còmic. La història no està malament però no és res de l'altre món. Gràficament és una delicia.



Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts