Shadow of the Giant




D

esprés de força temps d'aparcar el llibre, per fi m'he acabat Shadow of the giant de Orson Scott Card. La veritat és que n'esperava més. Feia temps que no llegia res de la saga d'Ender, de la part de les ombres, la veritat es que fins ara m'havien agradat tots, sobretot Ender's Shadow. Em dona la sensació que al final no sabia com acabar el llibre o que com a mínim tenia pressa per finalitzar moltes de les trames iniciades durant la primera meitat. Com sóc un addicte a aquesta saga no em queixaré gaire, però n'esperava més.
Ara estic pendent per veure com continuo la nova dinàmica lectora :-). Per un cantó tinc un parell de llibres més de l'Orson Scott Card, són les noves novel·les de la saga del Ender's Game:
  • Ender in exile
  • A war of gifts




Comentarios

Entradas populares de este blog

FPS en PC vs FPS en consola

Neptuno, Saturno, King Cobra....

Awesomenauts